Tuesday, 17 January 2012

New life...new journey...

Assalammu'alaikum n salam 1 malaysia....

Novel lovers kembali ngn 3 buah novel baru yang hangat di pasaran...
Kengkawan blh bca sinopsis novel Cinta Tak Terucap d post sy yg trbaru..n 2 g novel dr pnerbit karya seni iaitu Awak Suka Saya Tak??? & Pabila Cinta Memanggilku dbwh page ni dkat link Novel & the Story...dkat c2 sy akan slalu letakkn novel2 yg trbaru dr pnerbit2 yg hebat2 belaka...slalu2 la jguk ya...berita2 yg trbaru nnt sy akn update dr smsa ke smsa..insyallah jika ada masa n peluang...
Jika ada yg b'minat..sila la ke fb sy Siti Afiqah...just inbox tjuk novel yg anda minat...
sgla prtnyaan blh la dlakukan d c2...
@ jika ingin mndapatkn kpastian @ TSGT la ingin memiliki novel yg kmungkinan anda tdk bpluang utk mmilikinya...blh la hubungi @ sms sj sy d 013-4069095...sy sedia mmbantu mndptkn utk anda...hnya utk yg bminat mmbeli novel je yg blh hubungi sy d no ini ya...(hihihi...gurau jeww!!!)
Harga n cara pembayaran akn sya beritahu bila anda mmbuat tmpahan d fb sya ya..n jgn risau...sy x tipu..novel yg anda order akn trusss smpai d alamt yg anda berikn nnt...sy da ada planggan yg prnah mmbeli ngn sya..4 sure..next time..i'll upload the proof k..dis week i outstation...(hihihi...jauh dr rumh daaa)...
Any question, u all can ask me through fb @ direct 2 my fon k...
Klah...anything else..keep in touch yaa...(hahaha..sy mksdkn slalu la bkunjung ke blog ni daa...)
Akhirul kalam... 
Assalammu'alaikum n Peace No War!!!!

cinta tak terucap


Sinopsis:

Ammar Mirza tidak pernah memberitahu Suri Imani akan perasaannya. Sekali sahaja Ammar Mirza meluahkan perasaan. Itu pun sekadar memberitahu bahawa dia menyayangi Suri Imani. Manalah Suri Imani tahu apa yang terungkai dalam hati Ammar Mirza. Dia bukan ahli nujum untuk mengagak apa yang difikirkan oleh Ammar Mirza. Tapi segala tingkah laku Ammar Mirza, kesabaran Ammar Mirza dalam melayannya… dia jadi buntu.

SURI IMANI SHAMSUL AZHARI. Permainan takdir. Dia ditakdirkan menggantikan tempat kakaknya hanya kerana janji papanya dulu. Masa depan terpaksa dikorbankan. Banyak sudah cerita dan kisah begini yang dia dengar mahupun baca, tapi dia tidak sangka dia menjadi watak utama. Siapa pula yang harus dipersalahkan?


AMMAR MIRZA MAHATHIR. Pelik. Dia tidak mempercayai cinta. Cinta sudah lama terkubur dalam dirinya. Sebagai anak lelaki tunggal, dia hanya mengikut kata- kata ibu bapanya. Sama seperti yang dilakukan oleh arwah abangnya dulu. Jodoh mereka ditentukan oleh keluarga. Dia menyangka hatinya sudah tertutup. Tapi pertama kali bersua dengan gadis kacukan itu, hatinya bergetar. Pelik bukan?

Barisan nama seperti Amir, Erna, Wati, Zahin, Ben dan ramai lagi menjadi watak penting dalam menghidupkan suasana ceria, gembira, sedih dan duka dalam hidup Suri Imani dan Ammar Mirza. Pelbagai onak duri, bahagia dan gembira sudah sebati dalam kehidupan mereka. Hidup bersama namun kata cinta masih samar untuk didengari.

Adakah bahagia mampu dimiliki di akhir cerita? “Perlukah cinta itu diungkap atau cukup sekadar perbuatan semata? Dapatkah cinta itu dipertahankan... tanpa ungkapan kata cinta?

Tuesday, 10 January 2012

Selamat Tahun Baru 2012

Assalammu'alaikum....
Melangkah ke tahun baru ini, saya mengucapkan selamat tahu baru 2012. Amacam dengan azam tahun baru ni??
Da buat ke blum?? Azam tahun lalu da tercapai kee???
hihii...kalau blum, ambik la azam thun lalu tu, realisasikan pla pd thun ni...
Pada 9 Januari 2012, berita yg menyedihkan dimana ayah kpada sahabat saya telah kembali ke rahmatullah pada awal pagi hari isnin ini. Salam takziah saya ucapkan kpd keluarga sahabat saya, Nurul Robi. Semoga roh ayahanda beliau dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang2 yg beriman.
Al-fatihah...
ok2..drpd berita yg menyedihkn kita beralih kpd cerita2 yg menggembirakn...
Oleh krn saya peminat sukan Malaysia n luar negara, tak kira la sukan apa pun la..saya ingin menyatakan (cewaahhh...ayat skema!!) bahawasanya saya amat berbangga menjadi rakyat Malaysia..
Tahniah kpd Datuk Lee Chong Wei & Datuk Nicol David krn telah memulakan tahun baru dgn mndpt tmpat prtama dlm kejohanan masing2...
Bukan itu shja, cabaran mrk baru brmula dimana Datuk Lee Chong Wei akan mneruskan misi merebut gelaran juara terbuka Malaysia yg baru bermula pd hari ini. Pesaing utma Datuk Lee, sapa g klu bukn Super Dan knonnya ingin mencabar Datuk Lee dlm kjohann tersebut. Dgn itu, mari sama2 rakyat Malaysia mnyumbgkn tnaga utk mnyokong Datuk Lee terus berjaya.
Dari cerita sukan negara, beralih pula ke berita sukan luar negara. Yang saya maksudkan di sini ialah, bola sepak liga English dimana melihat perlawanan antara Manchaster United & Manchaster City agak menyakitkan jiwa. Almaklumlah peminat Man City kan, agak kcewa la bila kapten da awal2 kena kad merah 2..klu tgk review blik2 pon x kena org pon..dia attack bola la..bule2 kad merah pla..tp x pa..wlupon ngn 10 org..still dpt jaring 2 gol la..ada aku kesah...hihihihi
Setakat ini x tgk g liga sepanyol, coz sush sgt nak tgk Barcelona men kat tv..bru2 ni pon Real Madrid men klh kn Granada (klu x clap) 5-1..emm..memg pencbr utm Barca la ni..tgk rank 2 pon Real Madrid top 1 la..Barca yg ke 2...harap2 nnt dpt tgk la Barca men..yg pntg dpt tgk Messi men loo..hihihi
Wokey la..da bnyk melalut nii..kita akn bjumpa g pd wktu yg agk lapang nnt ya...

Assalammu'alaikum...
Peace No War!!!!